...stránky pěstitele a milovníka těchto rostlin!

....a jako obvykle...

21.02.2012 09:30

Dnes se bude můj příspěvek týkat opět semen podnoží, a to nadvakrát. Nejprve k semenům z výsevu v lednu - konečně už vylezly 4 P. trifoliáty, a také jedno Carrizo - viz přiložené foto:

Na to, kolik jsem toho vysel, teda zatím nic moc, ale jsou to teprve 4 týdny od výsevu, tak budu doufat, že další budou následovat.

No a za druhé - dnes vyseju opět semena P. trifoliáty, která jsem včera obdržel poštou. Jsou pěkně veliká a tak jsem je ještě včera namočil do vlahé vody, do které jsem přidal Stimulax II, to je tekutá forma stimulátoru. Semena se pořád drží na dně, žádné nevyplavalo, takže při zachování optimálních podmínek by klíčivost měla být okolo 100 %, ale tomu sám nevěřím. No jelikož jsem doma, tak mám dost času na to, abych se o semena staral a sledoval jejich cestu k růstu.

Tak, a semena jsou vyseta, je jich 75, takže můžu sledovat jejich vývoj. Bude to docela zajímavý, protože některá již byla naklíčená!

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.