...stránky pěstitele a milovníka těchto rostlin!

....a je naroubováno!!!

07.06.2012 11:12

Ano, konečně už mám naroubováno. Rouby v lednici přežily úplně špičkově, jen asi dva byly nepoužitelné, což je pro mě úspěch. A tak jsem včera vše narouboval - jedná se o 28 rostlin na různých podnožích. Seznam vytvořím až poté, jaký budu mít výsledný efekt, tj. kolik roubů se mi uchytí, ale počasí mi přálo, bylo pod mrakem, žádné velké horko nebylo, měsíc se blížil do úplňku anebo už byl úplněk? Tak jako tak, nechám se opět překvapit. Teď už mi jen zbývá rozesadit podnože trifoliáty a doplnit sbírku o nějaké citrony, protože to, co jsem nařízkoval, se mi bohužel nechytlo. Sice mi jeden přítel pěstitel nějaké citrony nechal, ale to byly náhrady za kousky, které nepřežily zimu. Tak ať vám to všem roste, a mě pochopitelně taky!!!

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.