...stránky pěstitele a milovníka těchto rostlin!

..... výsev semen

19.03.2013 20:28

Jak už vypovídá nadpis, tak jsem letos konečně začal něco dělat. dnes jsem provedl výsev semen P. trifoliáty, když jsem byl obdarován plody P. trifoliáty. Plody jsem nechal ještě chvíli zimovat v lednici, potom jsem z nich vyšťoural semena, cca asi 150 ks, nechal jsem je dva dny máčet v roztoku hypermanganu, no a dnes jsem je vysel do substrátu, tak uvidíme, co z toho vzejde, lae máčením mi bylo nastíněno, že by mohla vzejít všechna, tak se nechám překvapit. Z loňského roku už nějaké semenáče mám, ale ty ještě letos na roubování nebudou, nechám je zesílit, dva milimetry průměru mi připadají málo, ale třeba v létě bude situace jiná. Teď trochu odbočím, po výstavě Svět květin jsem zařízkoval ulomenou větvičku cedrátu velkoplodého a teď to vypadá, že mám 3 řízkovance schopné dalšího růstu, a to i přes zimu v bytových podmínkách. Už aby skončila zima!!!

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.